Avatar billede td_basse Nybegynder
25. april 2004 - 17:47 Der er 2 kommentarer

Skype fastnettelefon

Hej Eksperter.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med programmet Skype?
Jeg skal have sat en fastnettelefon til programmet, og jeg har ikke nogen fastnetlinie. Hvad gør man der?
Jeg tænker, at man skal have et modem tilkoblet computeren, men den kører kun signaler ind i computeren, men signalet skal vel ud af computeren til en fastnettelefon.
Jeg håber, at I kan hjælpe mig. Jeg kan også kontaktes på Skype på: basse-s.

//basse
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. april 2004 - 19:09 #1
Du kan ikke direkte koble en fastnet telefon til computeren, heller ikke gennem et modem. Du skal enten bruge et headset eller en rigtig IP telefon!

Hvis du vil ringe til en fastnet telefon telefon, så er jeg ikke sikker på at skype endnu tillader denne funktion, men det kommer uden tvivl.
Avatar billede kodak Mester
09. august 2005 - 17:15 #2
Jo du kan godt ringe med skype hvis du tilmelder dig SkypeOut
Det giver dig mulighed for at ringe til venner og familie der ikke nødvendig vid behøver at have computer.

Med skypeOut er det billigere end normal fastnet telefon takst.
og så kan du ringe til dem du vil.
Der ud over er der jo et telefon stik i holderen til telefonen som virker som normal telefoni.