Avatar billede babyboy Nybegynder
24. april 2004 - 16:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ang. Køb af digital kamera i Tyskland?!:S

Hejza.

Jeg har overvejet mig at købe et kamera Sony DSC-T1 på en tysk hjemmeside. De tilbyder en pris på ca. 3200 Dkr og det lyder en del billigere end herhjemme. Jeg ved ikke om det er sikkert og om det er en god mulighed at købe i udlandet? Er der nogle der har erfaring med dette og synes i jeg skulle købe det i udlandet og spare 1500 kr?
Avatar billede espersen Novice
24. april 2004 - 16:56 #1
kan da godt forstå din bekymring ; men i familien har vi gode erfaringer med handel via nettet i Tyskland ;o)

http://www.eksperten.dk/spm/448078
http://www.eksperten.dk/spm/445391
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
24. april 2004 - 17:47 #2
Jeg har handlet meget via Nettet, både i Tyskland, England og Sverige. Jeg plejer at betale med Visa eller Mastercard og der har aldrig været problemer.
Avatar billede babyboy Nybegynder
24. april 2004 - 18:30 #3
Okay... tak for det. Det gav mig en stor tryghed med jeres kommentar.

Kender i nogle andre alternative tyske hjemmesider der har gode tilbud? Gerne digital kameraer?
Avatar billede espersen Novice
24. april 2004 - 19:16 #4
se det sidste af mit link ; der er en masse gode links (en pendant til edbpriser.dk + meget mere)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
27. maj 2004 - 19:17 #5
Husk at lukke :-)
Avatar billede toey Nybegynder
08. august 2004 - 14:40 #6
Du har generalt et problem med afslutte dine spørgsmål.