Avatar billede lasse81 Nybegynder
24. april 2004 - 15:58 Der er 5 kommentarer

jeg søger et program til at omformater mac filformat til pc forma

hej alle sammen !!!

jeg har et problem, jeg har en diskette der er formateret på en mac. og nu skal jeg åbne den på en pc'er, men jeg for ikke lov til at åbne den. er der et eller andet program til at omkonvatere så jeg kan komme til at åbne disketten uden at skulle formater den på en pc, det vil ikke være så godt da mine dataer jo så vil blive slettet.

på forhånd tak for hjælpen
lasse
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. april 2004 - 16:18 #1
Du kan bruge denne software til at læse mac disketter: http://www.emulators.com/download.htm#GEMEXCHD

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. april 2004 - 16:18 #2
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
24. april 2004 - 16:20 #3
Convert files from your Mac to PC with Conversions Plus. Open, view, print and convert virtually any file no matter where they come from, e.g., Word, Excel, WordPerfect, Lotus 1-2-3, ClarisWorks/AppleWorks, etc. The Conversions Plus Suite includes Attachment Opener AND MacOpener. Don't get caught with a file you can't open!

http://www.dataviz.com/products/conversionsplus/
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
24. april 2004 - 16:25 #4
Avatar billede styxx Nybegynder
25. april 2004 - 16:43 #5
Macdrive er et program der giver mulighed for at læse Mac formaterede disketter, harddiske og cd'er på PC.
Kan hentes som demoversion, fuld funktionsdygtig i en uge, her http://www.mediafour.com/