Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
22. april 2004 - 21:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Not enough memory to run this program?

Når jeg prøver at starte Word kommer denne fejlmeddelse :

"There is not enough memory or disk space to run Word"

Word har hidtil fungeret upåklageligt, så hvorfor kommer den fejl pludseligt?

DGP
Avatar billede amikk Nybegynder
22. april 2004 - 21:54 #1
Har du antivirus installeret? Det kunne godt tyde på noget i den dur...
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
22. april 2004 - 22:04 #2
Norton er installeret, men er ikke blevet opdateret før idag...

Tror du det er en virus?

DGP
Avatar billede amikk Nybegynder
22. april 2004 - 22:06 #3
Hmmm jeg vil naturligvis ikke sige mig skråsikker, men hvis du siger den har fungeret før og nu pludselig giver fejl om der ikke er tilstrækkeligt ledig hukommelse til rådighed, så kunne noget tyde på at der ligger noget i din hukommelse som ikke bør være der...

blot en teori
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 22:12 #4
Ellers prøv at finde normal.dot og slet den, det kan være den er blevet smadret.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 23:02 #5
Jeg ligger et svar hvis du kunne bruge mit indlæg.
Avatar billede hcma Novice
23. april 2004 - 10:46 #6
er det kun i word ??
Avatar billede fanatic Nybegynder
25. april 2004 - 23:13 #7
Du skriver ikke noget om hvor meget diskplads du har? Kan det være problemet?

Har du evt. installeret noget for nylig?? Er der andre programmer som optager plads i memory?
Avatar billede hcma Novice
27. april 2004 - 15:05 #8
nogen respons ??
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
25. november 2004 - 08:41 #9
Jeg lukker... Problemet blev løst med en formatering