Avatar billede happyhenrik Nybegynder
22. april 2004 - 10:30 Der er 4 kommentarer

Mac os x 10

En bekendt bruger i dag mailprogrammet Microsoft Entourage på sin Mac OS X 10. Hun er den eneste i firmaet der bruger MAC, resten er på Windows platformen. De kører alle Outlook 2000 op i mod en Exchange 5.5 server.

De har så oprettet en mailboks på denne server der kaldes fælles kalender. Dem der bruger Outlook kan via Outlook åbne denne fælles kalender (åbn anden brugers mappe), men det kan hun ikke med Microsoft Entourage. Nogen der har nogle tips til dette ? Skal hun bruge Outlook til MAC istedetfor ?
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
22. april 2004 - 10:30 #1
Entourage version 10.1.4
Avatar billede ferdinand.k Mester
22. april 2004 - 10:34 #2
Så vidt jeg ved, kan det ikke lade sig gøre med Exchange 5.5. Både Mac'ens Mail & Microsoft Entourage understøttes og køre fint med exchange 2000...
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
22. april 2004 - 10:49 #3
Jamen så er det jo heldigt at de indenfor 2 uger skal op på Exchange 2003 :o)

Vi krydser fingre - tak for hjælpen
Avatar billede ferdinand.k Mester
22. april 2004 - 10:58 #4
Jeg har set det flere steder at det skulle virke fint på '03...
No problem...