Avatar billede nickclausen Nybegynder
21. april 2004 - 17:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Jehovas Vidner" på andre sprog

Jeg søger flest mulige måder at sige "Jehovas Vidner" på.
Og evt. som en bonus må I gerne oversætte
"Brug venligst næste dør"
også, men det første er fint.

PS: Jeg har allerede på engelsk.
Avatar billede fcs Novice
21. april 2004 - 17:15 #1
Hvis du ikke vil have besøg af dem, så er der en meget mere enkelt metode. Få fat i en donor-mærkat - du ved, en af dem der ligner en blodsdråbe og indeni står der "Giv blod". Sæt den op på din dør - det har virket fint hos mig...
Avatar billede nickclausen Nybegynder
21. april 2004 - 17:19 #2
Jeps, kender godt alle de morsomme måder at fornærme Jehovas Vidner (blod, kravlenisser, cigaretter, gaver), men vil gøre lidt ekstra ud af denne her ;)
Ellers tak for forslaget
Avatar billede fcs Novice
21. april 2004 - 17:21 #3
Nu var det sådan set ikke for at fornærme dem. Jeg har blot taget stilling til hvilken tro jeg bekender mig til og derfor gider jeg ikke spilde min tid på at de skal komme rendende i tide og utide. Hvis der fandtes en lignende ting der virkede på telefonsælgere ville jeg gøre det samme ;o)
Avatar billede nickclausen Nybegynder
21. april 2004 - 17:24 #4
Har det på præcis samme måde, og fornærme er måske så meget sagt. Det er mere blot at oplyse dem om på en lidt provokerende måde, at de ikke er velkomne. Da jeg bor i et rækkehus, synes jeg det var vældig opfindsomt at skrive "Jehovas Vidner: Benyt venligst næste dør" på mange forskellige sprog og så hænge den uden på døren.
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. april 2004 - 18:37 #5
"please use next door" =
пожалуйста используйте следующую дверь
utilice por favor la puerta siguiente
benutzen Sie bitte folgende Tür
usi prego il portello seguente
사용 옆집
παρακαλώ χρησιμοποιήστε την επόμενη πόρτα
veuillez employer la prochaine porte

:)
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. april 2004 - 18:38 #6
nå for S**** det kunne den ikke klare, anyway gør det selv her:
http://world.altavista.com/babelfish/tr
Avatar billede mobius6 Juniormester
04. juli 2004 - 10:52 #7
kom du videre...?