Avatar billede mirro Nybegynder
21. april 2004 - 10:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får man samurize til at virke med MSN

Kan ikke få den til at vise noget som helst i status :(

Bruger det her plugin til det:

http://www.samurize.com/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=14&lid=846

Har afinstalleret windows MSN, men jeg har plus installeret - kan det være den der gør det ??
Avatar billede llgpublic Nybegynder
21. april 2004 - 10:44 #1
Tjaa, Windows Messenger og MSN Plus kan godt køre sammen, men så vidt jeg husker skal samurize køre sammen ned MSN Messenger og ikke Windows Messenger. Det at du har plus installeret er bare en fordel, der burde ikke være nogen ulemper ved dette.

Hvis dette ikke er problemet, har jeg ingen anelse ;)

Hent MSN: http://messenger.msn.com
Avatar billede mirro Nybegynder
21. april 2004 - 13:04 #2
Øhh, som der står i min beskrivelse af probelemet kører jeg IKKE med Windows MSN - derimod MSN messenger :)
Avatar billede llgpublic Nybegynder
22. april 2004 - 12:14 #3
Okay, sry .. men får du en fejl under installationen eller kan den derimod bare ikke startes . Ligesom MSN Plus krøver Samurize også at det køre, altså skal det self. også startes ... men er det muligt ?
Avatar billede llgpublic Nybegynder
22. april 2004 - 12:28 #4
For at installere et Plugin kræver det at man har MSN Messenger Plus!

Pak filerne fra Samurize ud og læg dem i følgende mappe,
c:\program files(eller programmer)\messenger plus! 2\plugins

Inde I MSN går du under fanebladet Plus! og finder Plugins, her skal du så tilføje DeMo-MSN2.dll til listen over plugins. Når dette er udført trykker du OK og lukker genstarer computeren (eller log af og så på igen).
Avatar billede mirro Nybegynder
22. april 2004 - 13:15 #5
Hvor pokker finder jeg lige plugins henne i Plus ??

Har pakket filerne ud i mappen plugins som beskrevet, men kan ikke finde noget punkt i Plus der hedder plugins :(
Avatar billede knighten Nybegynder
23. april 2004 - 15:03 #6
Der står i dit eget link eller i dette :http://www.samurize.com/modules/ipboard/index.php?showtopic=1222
hvordan du installere og configurer dit plugin.

Der står og så at du skal fjerne windows messenger, så hvis du ikke har fjernet det kopiere du følgene i kør..
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede llgpublic Nybegynder
22. november 2004 - 12:47 #7
Måske skulle du I overveje at afslutte denne tråd :o)
Avatar billede mirro Nybegynder
22. november 2004 - 16:54 #8
Fik det aldrig til at virke :(
Avatar billede llgpublic Nybegynder
23. november 2004 - 10:05 #9
Accepter dit eget svar så, og så vil jeg anbefale det at prøve www.stuffplug.com, det kan en masse sjove ting og kræver MSN Messenger samt MSN Plus !
Avatar billede llgpublic Nybegynder
23. november 2004 - 10:05 #10
*det=dig :o)