Avatar billede simmel Nybegynder
21. april 2004 - 09:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

sende word-dokument som vedhæftet fil i windows xp

Når jeg har skrevet et word dokument og derefter gerne vil sende det til en mail har jeg brug for at gøre det som vedhæftet fil så formatet forbliver et worddokument.
Jeg går op i "filer" og "send" men på min computer er der ikke en mulighed der hedder "send som vedhæftet fil". Dette har jeg set på andre computere, hvordan får jeg denne funktion frem?
På forhånd tak.
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
21. april 2004 - 09:09 #1
Outlook eller Express ?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
21. april 2004 - 09:13 #2
http://www.jj-multimediedesign.dk/microgames/gfx/outlook.gif <- her gemmer den sig til outlook.. nogenlunde samme sted til express
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
21. april 2004 - 09:14 #3
Endvidere kan du bare bruge www.eoffice.dk til at sende din mail med, kræver blot du finder din pop3 mail server og kan huske dit kodeord :)
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
21. april 2004 - 09:14 #4
Det lyder underligt. Måske du skulle prøve:
Hjælp, Find og ret fejl
Avatar billede peet-49 Novice
21. april 2004 - 09:15 #5
Du skal trykke på indsæt vedhæftet fil, finde filen og tryk indsæt
Avatar billede jkrons Professor
21. april 2004 - 16:11 #6
Du skal have noget der ligner dette i dibn win.ini fil:

[Mail]
MAPI=1
CMC=1
CMCDLLNAME=mapi.dll
CMCDLLNAME32=mapi32.dll
MAPIX=1
MAPIXVER=1.0.0.1
OLEMessaging=1
Avatar billede simmel Nybegynder
22. april 2004 - 09:09 #7
tak og undskyld ventetiden
Avatar billede jkrons Professor
22. april 2004 - 09:39 #8
Velbekomme!