Avatar billede merhaban Nybegynder
21. april 2004 - 03:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med save/open.

Hej, jeg har et problem med en hjemmeside, når jeg går en på den og finder en fil jeg skal downloade, og jeg klikker på linket til dette, så får jeg besked om at Windows ikke kan åbne filen da den ikke kender formatet... Men jeg vil ikke åbne filen men gemme den på harddisken, jeg har alleførst gang på hjemmesiden ikke noget problem der fik jeg valget om jeg ville åbne eller gemme filen, men da jeg kom til at sige åbne, vil den nu ikke lade mig få lov til at få valgmulighederne, men den går direkte til at prøve at åbne filen...
Det var lidt meget, håber det er forståeligt og at der er nogen der kan hjælpe! TAK.
Avatar billede magictouch Nybegynder
21. april 2004 - 06:18 #1
Prøv det her:
Open My Computer, or any other form of Windows Explorer. Select Tools -> Folder Options ->
File Types tab & select your file type. Click advanced, and There It Is! "[ ] Confirm
open after download."
Avatar billede merhaban Nybegynder
21. april 2004 - 12:56 #2
Jeg vil gerne give dig points men ingen mulighed, forklar lige for jeg glemmer det hver gang, om mange tak for svaret, det virkede perfect!
Avatar billede magictouch Nybegynder
21. april 2004 - 13:09 #3
Ok;)Marker mit navn og accepter, men ikke din fejl, for det er først nu, jeg lægger et svar;)