Avatar billede webbygger Nybegynder
20. april 2004 - 21:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man styre minaturebilleder..

Jeg er ved at redigere en hjemmeside, men jeg er kommet ud for et lille problem. Når man klikker på et minaturebilled sætter billedet sig i top og i venstre side. Hvordan eller kan man styre dette ? I kan se mit problem her

http://www.safrizone.com/ og kik under safrilicious og klik på et af links!
Avatar billede knudgert Nybegynder
20. april 2004 - 21:59 #1
Det gør man nemmest ved at smide billedet ind på en side og så linke til denne og ikke til billedfilen.
Avatar billede webbygger Nybegynder
22. april 2004 - 19:52 #2
Det er rigtig nok, men der er vel omkring 150 billeder, så det virker lidt håbløs!
Jeg havde nu tænkt mig noget med script eller "div". Det kunne være jeg skulle flytte kategori?
Avatar billede knudgert Nybegynder
23. april 2004 - 02:27 #3
Du kan sikkert godt scripte dig ud sf det, men det vil betyde, at du skal skrive en lang kode til hvert billede og når du bruger FP, så er det nemt at lave en template og så smide skifte billede på hver side.
På min side http://home13.inet.tele.dk/smedpark/pop/ er det meget lig det du ønsker, så prøv at kig i den og se om du synes det er nemmere.
Det skal så blot udvides til også at omfatte baggrundsfarve, hvis du ønsker at der skal være mere end kun billedet i vinduet.
Avatar billede webbygger Nybegynder
23. april 2004 - 20:20 #4
Knudgert> Der må være en bedre løsning og jeg flytter (lukker)dette spørgsmål over i script kategorien, men du er mere end velkommen med at komme med andre løsninger, jeg takker endtil nu ;o)