Avatar billede irmapigen Nybegynder
20. april 2004 - 19:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Endnu et spørgsmål til spalteropsætning

Jeg har søgt efter et svar på mit problem, uden held. Så derfor:
Jeg skal skrive et avis artikel. Den skal ligne kroniken af Politiken så meget som muligt, men jeg har et spalteproblem. Først kommer titlen og indledningen, nederst begynder texten med 2 spaltre. Vedsiden af går teksten helt til toppen og stå i spalter igen. Total er mit dokument 4 spalter bred. Jeg har prøvet at dele hele texten op i 2 spalter. Derefter markere texten og dele den op i 4 spaltre, det vil den dog ikke...HJÆLP!!
Avatar billede jkrons Professor
20. april 2004 - 19:47 #1
Lav din tekst i fire spalter. Indsæt en tekstboks på tværs af de to første for oven til titel og indledning.
Avatar billede irmapigen Nybegynder
21. april 2004 - 20:39 #2
Der skal være et billede i indledningen, den kommer bag textboksen, hvordan kan keg for den 'øverst'?