Avatar billede kometen79 Nybegynder
18. april 2004 - 14:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl når der ændres template

Jeg får hele tiden fejl når jeg ændre i mine filer også selvom det er i de felter der er sat som editable:

Fejlen er:

You have made changes to code that is not marked as editable. If you retain those, they will be lost next time you apply a template update to this file. Do you want to retain the changes until then?

Ja/Nej

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
18. april 2004 - 15:11 #1
Kan du poste den template kode som du arbejder med her, og så lige fortælle hvilken version af dw du arbejder med?
Avatar billede lars_d Nybegynder
19. april 2004 - 08:12 #2
Hejsa kometen79,

Det lyder umiddelbart som om, du har forsøgt at rette kode UDENFOR det editerbare område, som du har opsat. (Det kan du se i "code-view")
Er din fil sat op via en template og nu forsøger du, at ændre koden i den pågældende (eksterne - for din template) fil?

(Hvis du bygger et dynamisk site!!)
Har du lavet ændringer i dine connection-indstillinger i den lokale fil (ikke templaten) og er dit site indstillet til ikke at acceptere dette, vil DW brokke sig - som beskrevet, når du prøver at gemme filen.

Hvis det er tilfældet, så lav dine ændringer i template-filen (da jeg formoder, de skal være gældende for alle sider, der er baseret på den pågældende template).

Beklager, at jeg er lidt abstrakt, men det er vanskeligt at formulere et ordentligt svar med så få oplysninger, som du giver...

:o)
lars_d
Avatar billede kometen79 Nybegynder
18. oktober 2005 - 10:59 #3
Lukker, tak smid et svar
Avatar billede lars_d Nybegynder
19. oktober 2005 - 01:26 #4
Fik du styr på dit problem kometen79?
Avatar billede kometen79 Nybegynder
19. oktober 2005 - 15:27 #5
Jeps