Avatar billede doto Nybegynder
16. april 2004 - 13:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Share Point Team Services - dokumentbiblioteker

Jeg administrerer et intranet med 80 brugere baseret på Share Point Team Services. På et tidspunkt har en bruger oprettet et dokumentbibliotek, der hedder det samme som et andet dokumentbibliotek. Dette burde ikke kunne lade sig gøre. Men det skete – og nu kan dette dokumentbibliotek ikke åbnes på normal vis og derfor kan det heller ikke slettes. Fejlmeddelelse: ’Listen eller visningen af den liste, der henvises til, findes ikke længere. FEJL: Der blev ikke angivet en liste i anmodningen.’ Den figurerer heller ikke på serveren, som folder.

Hvordan sletter jeg dette dokumentbibilotek?

Mvh
doto
Avatar billede doto Nybegynder
16. april 2004 - 14:28 #1
Jeg kan alligevel godt finde folderen på serveren. Kan jeg så ikke bare slette den herfra?
Avatar billede doto Nybegynder
17. april 2004 - 17:54 #2
Jeg har prøvet at slette folederen fra stifinderen på serveren, men får så, hvis jeg prøver at åbne dokumentbiblioteket at vide at siden ikke findes.

Så det dur ikke - er der nogen der har andre forslag?
Avatar billede doto Nybegynder
20. april 2004 - 16:36 #3
Spørgsmålet lukkes - jeg har selv løst problemet