Avatar billede interkriller Nybegynder
14. april 2004 - 13:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan min tlf læse html?

Jeg har haft nogle problemer med at få vist en WML side korrekt.
Jeg uploadede en html side som, til min store overaskelse, blev vist.
Nogle html sider kan vises på mobilos, andre kan ikke, hvorfor?

Hvordan tester jeg om mit output er en wml side (jeg outputter en wml side gennem et asp script som referer til xml/xslt dokumenter.)

se også spg http://eksperten.dk/spm/488666
Avatar billede interkriller Nybegynder
14. april 2004 - 13:22 #1
Skal lige siges, det er en motorola t720 (som kun kan wappe)
Avatar billede interkriller Nybegynder
14. april 2004 - 13:40 #2
Har kigget lidt på det, og har fundet ud af, hvis jeg laver et dokument med radiobuttons i html bliver det ikke vist på mobilos, men radiobuttons i wml bliver list på mobilos.

Hvordan (i det hede hule helvede) kan jeg få outputtet en *.WML fil vha xml eller asp eller whatever....
Avatar billede interkriller Nybegynder
14. april 2004 - 14:50 #3
NOOB'S
Avatar billede janegil Nybegynder
15. april 2004 - 08:40 #4
http://commerce.motorola.com/consumer/QWhtml/phone_comp.html sier jo ikke en gang at den HAR wap, lant mindre om det er SWP 1.2 eller WAP 2.0, sistnevnte kan lese XHTML.

Kan det være at du er velsignet med en gateway som konverterer fra HTML til WML?
Avatar billede interkriller Nybegynder
15. april 2004 - 10:16 #5
Jeg er velsignet med wap1.2.1, men "Problem solved"....
Avatar billede interkriller Nybegynder
15. april 2004 - 10:17 #6
:)