Avatar billede coolius Nybegynder
14. april 2004 - 12:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside ikon

Hej eksperter,

Hvordan kan man give sin hjemmeside et "ikon", der bliver vist under Foretrukne når en besøgende tilføjer siden til Foretrukne?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2004 - 12:59 #1
Avatar billede coolius Nybegynder
14. april 2004 - 13:04 #2
tak for et hurtigt svar... men hvordan laver jeg så ikonet?? der står noget om en icon editor, som følger med i microsoft visual studio, men det mener jeg ikke lige jeg har... Hvilke programmer kan man bruge??
Avatar billede cygnet Praktikant
14. april 2004 - 14:53 #3
Avatar billede coolius Nybegynder
14. april 2004 - 15:47 #4
tak for svarene... cygnet, du fik ikke nogle point, da du ikke lagde noget svar... men også tak til dig