Avatar billede minipod Nybegynder
11. april 2004 - 19:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Undgå reklamer i Safari?

Sidder med et 56K modem og Safari. Kunne godt tænke mig at slå grafik fra, som man kunne i gamle dage i netscape, så hver side loader hurtigere. Men der er vist ingen funktion i Safari der kan fjerne grafik. Kan man få et ekstraprogram, som klarer det for en eller har jeg overset hvordan man gør?
Avatar billede egonspock Seniormester
11. april 2004 - 19:20 #1
PithHelmet: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18158 løser vist det problem!
Avatar billede minipod Nybegynder
12. april 2004 - 11:31 #2
Jeg kan ikke installer det. Findes der andre af sådanne programmer?
Avatar billede egonspock Seniormester
12. april 2004 - 13:00 #3
Lige et gæt: Du har ikke 10.3.3, og måske end ikke 10.2.8, da du er på et modem? Da der har været mange nye versioner af Safari siden den kom frem, er det ikke sikkert at din version er dækket af PithHelmet, som nok er det eneste program, der kan den slags.
I min udgave af Safari 1.2(v125.1), kan man slå billeder fra i Indstillinger->Udseende. Det ved jeg ikke om er noget der er kommet til senere. Ellers kan en browser som iCab måske anbefales, på trods af manglende CSS-support. http://www.icab.de
Den har i hvert fald særdeles gode filtermuligheder, og fylder ikke meget ved download.
Avatar billede minipod Nybegynder
06. marts 2005 - 08:31 #4
lukker