Avatar billede bufferzone Praktikant
11. april 2004 - 14:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Artiklen "De vigtige søgeord, hvordan findes de." er opdateret

Artiklen "De vigtige søgeord, hvordan findes de." er blevet opdateret. Jeg har fundet nogle nye muligheder i bl.a. Google med nye værktøjer der kan hjælpe med til at vælge de rigtige søgeord.

http://www.eksperten.dk/artikler/103

Alle jer der allerede har været inde og læs artiklen, bør kikke forbi igen. Det er punkt 3 3. Relevanscheck. der har fået tilføjet lidt

Med venlig hilden.
Bufferzone
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. april 2004 - 18:44 #1
lader den stå et par dage mere
Avatar billede sukos Juniormester
12. april 2004 - 18:48 #2
selvf. ! (har lige læst den, og den er jo go'!!!)
Avatar billede sukos Juniormester
12. april 2004 - 18:49 #3
og der mangler vist noget opdatering af artikel mulighed??? (så vidt jeg har set/læst om artikelr her på exp)
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. april 2004 - 21:03 #4
Det ville være en god ide om en artikel forfatter kunne gøre læserne opmærksom på at en artikel er blevet opdateret. Derer flere af dem jeg har skrevet der lige skal have en tilføjelse eller en opstramning. Der er jo heldigvis mange der kommentere og kommer med råd og ønsker