Avatar billede -hyber- Nybegynder
10. april 2004 - 22:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Grafikken "lagger2

Købte Radeon 9600 XT forleden .  OG det har også virket fint og upåklageligt men jeg har så lige fået Unreal Tournement 2004 . Problemet er at det gir nogle dumme lag. sådan når jeg prøver at dreje musen, så sker der ingenting. Laggene kommer hver ½ minut .

Jeg ville mene at battlefield er et lisså krævene spil, og det klarer grafikkortet 100 % flydende. Jeg har kigget lidt på tempraturen mens jeg har spillet, og den ligger på 34 grader, hvad der ikke er meget IMO..

Nogle idéer, til hvad jeg kan gøre - for at køre Unreal 2004 godt?
Avatar billede -hyber- Nybegynder
11. april 2004 - 13:11 #1
up!
Avatar billede -hyber- Nybegynder
18. april 2004 - 20:18 #2
lukker