Avatar billede saj Nybegynder
08. februar 2001 - 18:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Skærmkort

Jeg formaterede min computer (før virkede mit skærmkort fint) så installerede jeg win 98 igen, men så besluttede jeg mig for at jeg vil have win 2000 (ME) og nu virker mit skærmkort ikke ordentlig, opløsningen kan kun stå på 640x480 16 farver. det gør det en hel del dårliger at spille computer.
Håber i kan hjælpe.

S.A.J.
Avatar billede bbs Nybegynder
08. februar 2001 - 18:18 #1
Hvilket skærmkort er det du har ?
Du har vidst ikke fået det installeret godt nok !
Avatar billede saj Nybegynder
08. februar 2001 - 18:23 #2
Der en standad PCI-grafikkort (VGA)
Avatar billede riversen Nybegynder
08. februar 2001 - 18:27 #3
Standard PCI-grafikkort?? Er det noget der står i WinME? eller er det noget du ved. WinME har sikkert fundet en standarddriver, og derfor er det ikke mulig med optimal udnyttelse.
Du skal finde ud hvilket grafikkort du bruger...prøv at skilde dit kabinet ad og se hvad der står på kortet, så vil vi forsøge at finde nogle passende drivere.

Mvh.

Rene
ICQ # 19463099
Avatar billede saj Nybegynder
08. februar 2001 - 18:31 #4
Det står under system i Kontrolpanelet
Avatar billede riversen Nybegynder
08. februar 2001 - 18:36 #5
så er det helt sikkert standardriverne...du skal finde ud af hvilket grafikkort du har
Avatar billede saj Nybegynder
08. februar 2001 - 18:43 #6
Jeg er nød til at stoppe men jeg håber i vil hjælpe mig vidre i morgen jeg vi skrive på det samme spørgsmål.

Hilsen Søren
Avatar billede thomasledet Nybegynder
08. februar 2001 - 22:57 #7
lige en kommentar.... win 2000 har intet at gøre med win me.... win me er som sådan windows 98 third edition.... hvor windows 2000 er windows NT 5.0....
Avatar billede riversen Nybegynder
09. februar 2001 - 06:36 #8
ja, en generel misforståelse, der åbenbart er svær at komme til livs.
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. februar 2001 - 07:30 #9
Ja, det er en ting vi må have på det rene ... Hvad er der tale om:

Windows 2000 (NT 5.0)
eller
Windows ME
Avatar billede saj Nybegynder
09. februar 2001 - 09:36 #10
det er windows ME
Avatar billede nick-rasmussen Nybegynder
09. februar 2001 - 11:45 #11
Find ud af hvilket grafikkort du har siddende i din maskine og hvem der er producenten.
Når du har fundet ud af det går du ind på producentens hjemmeside og ser om der er en WinMe driver til dit grafikkort....
Hvis der findes en driver til dit grafikkort downloader du denne og herefter installere du den....