Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
05. april 2004 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Panasonic NV-DCF1 Driver til XP

Hjælp, jeg har fået et kamara, Panasonic NV-DCF1, det virker kun i win 98, men jeg køre xp pro, jeg kan ikke finde en driver som kan få det til at funke, kan nogle af jer der ude hjælpe..
200 gode p til vinderen
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
05. april 2004 - 11:40 #1
Der står at denne driver skulle virke med alle operativ systemer http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=13193
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
26. maj 2004 - 22:35 #2
Kenneth - var det noget du kunne bruge???
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
28. maj 2004 - 08:05 #3
Ja tak, undskyld at jeg ikke har svaret før nu, min maskine gik ned, men tak for svaret..