Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
04. april 2004 - 13:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Popup stop.

Der skrives for tiden om popup stoppere i alle bladene, derfor er det ganske uforståeligt hvorfor man skal belemres med en reklame der i den grad er så aktiv at selv om man lukker den, så beholder den fokus, så man skal gøre explorer aktiv igen før man kan bruge det til noget. kan dette ikke slås fra, eller dæmpes så det ikke er til så stor iritation at man overvejer at finde et andet forum?
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2004 - 13:33 #1
så kan man jo evt skaffe sig en pop-up killer så har man ikke det problem
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2004 - 13:34 #2
Masser af Gratis popup stopper eller hvis du har norton Firewall kan den også stoppe Popup Beskeder
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. april 2004 - 13:47 #3
http://toolbar.google.com - den engelske version indeholder en god popupstopper!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. april 2004 - 02:28 #4
http://www.mathies.com/popthis/
Dette er en af de få GRATIS popup-killers som IKKE indeholder spyware og den virker.
Sammen med den "john_stigers" linker til er du godt kørende, hvis eller din pc er "ren" ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. april 2004 - 19:23 #5
Smider svar i tilfælde du kunne bruge min kommentar og beder "john_stigers" gøre det samme ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. april 2004 - 00:29 #6
Takker for point ;o)
John - ska' vi dele ?