Avatar billede fifafrazer Nybegynder
31. marts 2004 - 13:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sidebredde i php/stylesheet

Jeg har lavet en hp, og har fået et newssystem fra www.shaefner.dk, men det ser lidt trælst ud... Se www.team-acs.tk

Jeg kan ikke fjerne den nederste scrollbar i news og members sektionerne. Har prøvet at ændre i stylesheetet i toppen hvor der står width:500px eller sådan noget, for at gøre systemet smallere, men jeg kan ikke få det til at virke.

Systemet kan downloades her:
http://schaefner.users.whitehat.dk/schaefner/source/3_0.8.zip

Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede avminarm Juniormester
31. marts 2004 - 13:55 #1
prøv at fjerne øverst i schaefners script - i filerne index.php og news.display:
<!doctype html public "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="stylesheet.css">
</head>

<body>

og nederst:
</body>
</html>
Avatar billede fifafrazer Nybegynder
31. marts 2004 - 22:04 #2
Har fået det med bredden til at virke, men nu kan jeg ikke ændre scrollbar-farven i css/stylesheetet... Hvordan gør man det?
Avatar billede avminarm Juniormester
31. marts 2004 - 22:21 #3
det er fordi stylesheetet ikke bliver included mere - dukan putte det direkte på siden ved at kopiere koden fra css filen ind på de sider hvor det skal være mellem et par style tags:
<style type="text/css">
cdss kode her
</style>