Avatar billede badut Nybegynder
30. marts 2004 - 11:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

System.ini mangler

Hejsa,
nogen af mine venner kan ikke starte deres 98 maskine op, da system.ini mangler. Vi har prøvet at installere oveni, men det virkede ikke. Så har jeg prøvet at finde system.ini på cd'en så man evt. kunne kopiere den derfra..

Er der er en løsning til ovenstående udover at formatere??
Avatar billede badut Nybegynder
30. marts 2004 - 11:44 #1
Og ja - jeg har foreslået dem ny computer og andet styresystem =)
Avatar billede serverservice Praktikant
30. marts 2004 - 11:53 #2
Avatar billede badut Nybegynder
30. marts 2004 - 13:38 #3
Ok, det må jeg afprøve - du hører fra mig. Det blir nok først engang i aften, da jeg er på job nu *S*
Avatar billede badut Nybegynder
02. april 2004 - 07:58 #4
Beklager du ikke har hørt fra mig - jeg har ikke fået det afprøvet. de har ikke været hjemme til at prøve det. Go weekend.
Avatar billede badut Nybegynder
14. april 2004 - 09:38 #5
Det virker, læg et svar...
Avatar billede serverservice Praktikant
14. april 2004 - 12:00 #6
jepper, lyder godt