Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
29. marts 2004 - 09:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Markedsføringsloven - Søger Jurastuderende/advokat

Spørgsmålet retter sig mod om det er tilladt at skilte med et tilbud og senere sænke prisen..

Det drejer sig om jeg i god tro købte en Ipaq 1940 med tomtom navigation i A-Z.. Da jeg købte den til 4499 betryggede hele 2 medarbejdere mig med at næste uge ville den blive sat 500 kr op. altså til en pris på 4999..

Det der egentligt skete var at de satte en ny i deres tilbudsavis, en større model Ipaq 2210 med tomtom navigator til 3399. Det er godt nok længe side jeg havde erhvervsret på handelskolen. Men et eller andet fortæller mig at dette er forkert.

Jeg leder lidt efter en der kan give mig lidt paragrafer at kaste i hovedet af dem der opppe, og skrive det lidt på en forstående måde, så¨jeg har lidt at snakke med dem om deroppe... Eller en der med 100% sikkerhed kan fortælle mig at der intet er at gøre...

Med venlig hilsen

Jacob Jensen
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. marts 2004 - 09:43 #1
Det er jo en anden model der blev sat ned, så der er nok ikke meget at komme efter, men prøv evt. http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.videnskab.jura  - Der får du hurtigt svar af folk der er en del inde i jura..
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
29. marts 2004 - 09:45 #2
takker... forsøger mig lige der.. giver det pote får du points... andre er velkommen til at skrive
Avatar billede lippe Nybegynder
29. marts 2004 - 12:04 #3
da det ikke er samme model er der intet at gøre med mindre du kan overbevise dem om at det er helt forkert det de har gang i.
Avatar billede scheea2000 Nybegynder
29. marts 2004 - 12:34 #4
Hm. Som lippe. Det er ikke samme Model og selvom det var er der ikke noget der forbyder dem at sætte prisen længere ned.

Har du ikke retur/bytteret?!?!?!
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
30. marts 2004 - 16:40 #5
jo men retur retten forsvinder efter som man har brugt produktet... fornuftigt nok... barcardil , smider du lige et svar.. og jer andre... Der er vist intet at gøre efter som det er et nyt produkt..

Takker for jeres tid !

/Jacob
Avatar billede lippe Nybegynder
31. marts 2004 - 19:30 #6
Jeg vil stadigvæk råde dig til at prøve at snakke med dem, normalt giver en butik sig gerne lidt for ikke at miste en som kunde fremover ;)
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. marts 2004 - 20:52 #7
Svar..