Avatar billede melange Nybegynder
28. marts 2004 - 18:27 Der er 1 løsning

Printer Problemmer

Min far sidder her med en gammel mac fra stenalderen (en Performa 630) og laver regnskab.
Problemmet er at den pludselig har fundet på den ikke vil printe, hvilket jo må siges at være et problem.
Vores printer (til mac'en selvfølgelig) er en StyleWriter2 og han får fejlen:
"Den serielle port bruges af et andet program. Slut programmet ogudskriv igen"
Problemmet er bare at der ikke et nogle andre programmer som kører, og selv når man lige har genstarted kan man ikke printe.

Det er måske lidt naivt at håbe på at kunne få hjælp til en sådan gammel sag, men man kan da håbe på det bedste :) Er her nogen som har forslag til hvad vi kan gøre ved den ?
Avatar billede straszek Praktikant
28. marts 2004 - 18:29 #1
Prøv at flytte kablet fra printerporten, til modemporten - jeg mener at huske at det kan løse problemet. Ellers kan du prøve at tjekke om appletalk er slået til, og hvis det er det, så prøv at slå det fra.

SØren