Avatar billede -master-d- Nybegynder
28. marts 2004 - 12:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ikke så krævende udgave

Hej Eksperter

Jeg søger en udgave af MSN, som ikke er så krævende mht. RAM osv. findes det? Og vel og mærke i en Windows version.

Den behøver ikke være grafisk flot, bare jeg kan skrive lidt til vennerne, jeg er bare træt af at messenger plus tager så meget RAM plads.

På Forhånd Tak
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
28. marts 2004 - 12:17 #1
Du kan jo oxo bare bruge windows messenger...
Avatar billede knighten Nybegynder
28. marts 2004 - 12:56 #3
Hvis du er træt af at messenger plus tager så meget RAM, så synes jeg da du skulle fjerne det, MSN Messenger kører ganske fint uden plus.
Messenger plus kan fjernes i tilføj/fjern progrmmer.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
28. marts 2004 - 13:06 #4
Knighten >> Jeg har selvfølgelig fjernet det, det er derfor jeg er på udkig efter noget andet.

hindu_skp >> Du får point for linket til Gaim, genialt lille program, som kun bruger 4 MB på RAM-blokkene.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
28. marts 2004 - 13:08 #5
Glad for at kunne hjælpe
Avatar billede soreno Praktikant
28. marts 2004 - 13:20 #6
Miranda bruger 320 KB RAM (når den ligger i tray) hos mig. Jeg bruger Miranda til både MSN og ICQ.