Avatar billede erik_torben Nybegynder
27. marts 2004 - 19:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

creative blaster 5 FX5600 XT

Jeg har sat nyt grafikkort i min maskine, et Creative Blaster 5 FX5600 XT men maskinen "fryser". Jeg kan intet finde om dette kort på Creatives hjemmeside. Er der nogle der har erfaringer eller gode råd om dette kort?
Avatar billede martinowitz Nybegynder
27. marts 2004 - 23:09 #1
Hvilket grafikkort sad der i før ? Har du installeret de nyeste drivere ?

/Martin
Avatar billede serverservice Praktikant
13. april 2004 - 23:15 #2
http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=552. Det skulle være et godt kort.
Du skal indstille det i bios. agp 8x speed og Mbram . det er vel 256 eller 128 Mbram. hvis du ikke har disse muligheder skal du opdatere din bios.
En sidste mulighed skulle være at kortet er defekt- det kan du kun teste ved at prøvet det i en anden pc.
Avatar billede erik_torben Nybegynder
14. april 2004 - 06:12 #3
test
Avatar billede serverservice Praktikant
14. april 2004 - 11:59 #4
fik du det til at virke?
Avatar billede erik_torben Nybegynder
14. april 2004 - 12:39 #5
Nej jeg har fået et andet kort, men tak for hjælpen
Avatar billede serverservice Praktikant
14. april 2004 - 12:48 #6
ok, det var så lidt