Avatar billede juniorklubben Nybegynder
27. marts 2004 - 12:14 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Mobiltelefon foto over til computer

Hvordan kan jeg få mit billede fra min mobil over på min pc så jeg kan printe billed ud??

takker
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2004 - 12:40 #1
Du skal have connected de to ting sammen
datakabel
IR forbindelse
BlueTooth
Er nok den billigste vej, om man kan sende det fra telefonen til en server/pc tror jeg ikke på
Avatar billede juniorklubben Nybegynder
27. marts 2004 - 12:49 #2
kan man ikke sende den ved hjælp af mail??
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. marts 2004 - 14:35 #3
Se det er nok muligt, men der skal vi så vente på at der er en der kommer forbi med den rette viden, hvis jeg hører noget lægger jeg det selvfølgelig ind her
Avatar billede tgjensen Nybegynder
27. marts 2004 - 14:40 #4
har din tlf infarød så gør sådan her
vis du har mulighed for at ko0mme hen til en bærbar så brug den infarøde port til at overfør bare husk der skal være nokia sutie på pcen et program du kan bruge til at overfører billeder fra den ene til den anden.
Avatar billede pureshit Nybegynder
27. marts 2004 - 15:19 #5
Det nævnte svar er korrekte, men som du selv siger er der også den mulighed at sende billedet fra din mobil til din mail. Derefter kan du nok selv regne resten ud. For at sende til din mail, skal du gå ind og skrive en MMS på din mobil (Husk selvfølgelig at vedhæfte billedet) og derefter sende det til din e-mail adresse!
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
27. marts 2004 - 19:51 #6
Davs

Du skriver ikke hvad det er for en mobi du har osv. Men på min Nokia 6610 der kan jeg lave en email på telefonen og vedhæfte billedet, så mailer jeg det til min egen email og vupti så har jeg billedet på min computer så jeg kan gemme det, printe det ud osv.

/Sweet1