Avatar billede jimokilla Nybegynder
27. marts 2004 - 00:02 Der er 3 kommentarer

Køb af digital kamera

Jeg står og skal købe et digi cam og har ca en 2000,- eller 2500,- til det og ved faktisk ikke lige hvilket der er bedst til den pris, har kigget lidt på OLYMPUS Optical Camedia C-720 UltraZoom men ved ikke lige om det er godt. er der nogle med erfaring med netop det cam ?
Har også kigget lidt på sony p72 og Canon Powershot A75

Hilsen Jimmy
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
27. marts 2004 - 07:16 #1
ta lige et kig på denne Pentax.

Den er dejlig Lille (ekstrem lille)
I aluhus.
4Mpixels
+ optisk og digital zoom
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=44088
Avatar billede jensendk Nybegynder
29. marts 2004 - 10:00 #2
Hvad er dine krav?

Farveægthed, der  finder Olympus ofte. Størrelse,  Canon Ixus, skal du bruge meget zoom? eller er 3x optisk zoom ok? Digitalt zoom, glem det.
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. april 2004 - 18:21 #3
mangler du yderlig information ????