Avatar billede ethorsen Nybegynder
25. marts 2004 - 14:02 Der er 5 kommentarer

Jeg bliver bombarderet med "P" sider

Jeg bliver iøjeblikket bombarderet med uønskede "P" sider, de kom da jeg aktiverede "mystiske" links der automatisk havde lagt sig under foretrukne sider på min browser. Der må være lagt et program ind automatisk, da det ikke hjælper at slette forskellige steder. Jeg ønsker at få ryddet totalt op på min PC og derefter få installeret en form for firewall. Er der hjælp at hente.

Mvh ETH
Avatar billede peet-49 Novice
25. marts 2004 - 14:27 #1
Rens dit system for spyware, men Ad-aware eller lignende.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. marts 2004 - 14:35 #2
Avatar billede arlet Juniormester
25. marts 2004 - 17:16 #3
Så lægger du hijackthis loggen her i tråden, så skal vi nok få renset dig for det skidt.
Avatar billede fromsej Praktikant
25. marts 2004 - 22:22 #4
En detalje vi skal have med i vejledningen til Spybot:
Når du skal opdatere online, klik så på feltet til højre for Download opdateringer og skift til EON(Australia), den er ikke så hårdt belastet som de andre.
Avatar billede arlet Juniormester
25. marts 2004 - 22:25 #5
ok, ændre den i morgen*S*