Avatar billede thyriel Nybegynder
24. marts 2004 - 01:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

effektivt flytte filer

Her kommer et af de dumme spørgsmål....

Hvordan flytter man mest effektivt en fil fra et directory til et andet i java ?

det er filer på ca 400MB så hvis jeg kan slippe udenom at kopiere filens oprindelige indhold for derefter at slette originalen ville det være godt.

(meget gerne lille kode eksempel i svar.... er ikke vant til at arbejde med filer i java)

På forhånd tak

Thyriel
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. marts 2004 - 02:25 #1
på samme måde som du renamer, samme logik som du bruger på linux/unix med mv hvis du kender det
http://www.javaalmanac.com/egs/java.io/MoveFile.html
Avatar billede thyriel Nybegynder
24. marts 2004 - 02:35 #2
cool... tænkte nok det var noget i den retning...har dog som sagt ikke arbejdet ret meget med filer....  takker :)

hvis du vil have points loadet så smid et svar... de er retmæssigt dine (ellers napper jeg dem selv ;).

Thyriel
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. marts 2004 - 04:20 #3
ok smider et svar så ;)