Avatar billede badut Nybegynder
23. marts 2004 - 10:52 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

SpyWare - hjælp til HiJackThis

Jeg har haft et indlæg, hvor jeg blev foreslået at bruge HiJackThis og Spybot. Det gjorde jeg og fik efterfølgende hjælp til logfilen som HiJackThis lavede. Det var en fin hjælp dengang, men nu har jeg fået grønt lys fra min chef til at bruge programmet her på stedet, da det kan spare os for en del reinstallationer.

Men jeg kan jo ikke gå her ind hvergang jeg står med en sådan en logfil.. *S*
Så er der nogen der kan "lære mig op" i HiJackThis, eller henvise mig til en side hvor jeg kan læse mig frem..
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. marts 2004 - 10:54 #1
Avatar billede arlet Juniormester
23. marts 2004 - 10:54 #2
Nu er det ikke noget man "bare" lærer.

Læs en hel masse om det her: http://www.arlet.dk/hijackthis.htm
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. marts 2004 - 10:55 #3
Altså jeg ville jo ikke være ked af at du kom med nogle flere logfiler. Jeg trænger til lidt udfordring :O)
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. marts 2004 - 10:58 #4
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Du kan også læse lidt om det her...
Avatar billede badut Nybegynder
23. marts 2004 - 11:21 #5
arlet> Jeg ved godt det ikke er noget man bare lige gør, men det kunne da være rart at vide bare lidt mere om det og er jeg i tvivl, vil jeg lægge logfilen her som hidtil.
Avatar billede badut Nybegynder
23. marts 2004 - 11:22 #6
andersenph> Jeg går ind og kigger på de links du/I har lagt og som jeg også skrev til arlet vil jeg stadig lægge logfiler her, hvis jeg er i tvivl.
*S*
Avatar billede arlet Juniormester
23. marts 2004 - 11:26 #7
Det er bare helt i orden.
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. marts 2004 - 12:12 #8
Takker for point:O)
Ellers er jeg til at få fat i på icq
Giv lyd fra dig hvis du vil have nummeret...