Avatar billede jih Nybegynder
20. marts 2004 - 23:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

generel information om 80'erne

nu ved jeg ik om jeg har oprettet spørgsmålet under den rigtige kategori, men jeg tænkte at det måske skulle være under Søgemaskiner, siden det nok skal findes via en... MEN...

jeg skal til at gå igang med en analyse om "information om 80'erne".... sådan generelt... men jeg har ingen tekst om det, og jeg aner ingenting om 80'erne...

hvor finder jeg information om 80'erne sådan generelt ?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2004 - 23:50 #1
Avatar billede jih Nybegynder
21. marts 2004 - 18:17 #2
oui... men det har jeg fundet selv.... jeg har brug for lidt mere information .... derfor jeg oprettede spørgsmålet... undskyld jeg ik formulerer mig godt nok, men det jeg har brug for er generel information... euh... kan ik lige forklare bedre... men jeg har så brug for mere end det jeg kan finde der... =/
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2004 - 19:18 #3
Hmm, jeg plejer at sige at hvis man ikke kan finde det på google så findes det ikke :-) Ellers tror jeg måske du er for generel, alt om 80'erne kan man garanteret ikke finde, måske du kunne forklare lidt om hvad du forventede af generel information?
Er det:
regeringen
musik
skolegang
o.s.v.
Hvis du nu satte emnerne var det nok lidt nemmere at hjælpe da det jo er et bredt område :-)
Avatar billede jih Nybegynder
22. marts 2004 - 15:31 #4
ehmmm.... det var sådan set ik noget alligevel.... kunne bruge det du kom med... så jeg takker for svaret :-) fortsat god dag.
Avatar billede jih Nybegynder
03. maj 2004 - 12:24 #5
jeg takker for hjælpen... beklager, men jeg havde fuldstændig glemt at svare... men jeg kunne bruge det... ;-) fortsat god dag..!-)
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2004 - 18:17 #6
Tak og ilm :-)