Avatar billede proximus86 Nybegynder
16. marts 2004 - 22:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En form for login på alle sider virker ikke

Jeg kender en der har et problem med internet sider.. på de sider hvor han har en form for bruger inde på.. så når han vil logge ind. så slår den fejl. på demospasser kommer der en ny side op hvor der står "Log ind påkrævet" på mail sidder tolker den det som en fejl.. og han har brugere de steder.. det er windows XP, der køres med.. der er ikke nogen form for firewall eller antivirus på..
Avatar billede ellebaek Nybegynder
16. marts 2004 - 22:31 #1
Har han aktiveret cookies/sessions ?
Avatar billede proximus86 Nybegynder
16. marts 2004 - 22:33 #2
Er det ikke slået til som standard hvis man nu lader vær med at pille ved noget i XP ? Det vil jeg mene..
Avatar billede ellebaek Nybegynder
16. marts 2004 - 22:34 #3
Det tror jeg ikke..
Men jeg kan ikke huske det.

Mener det var oppe på et tidspunkt at det kunne være et sikkerhedshul, men jeg er langt fra sikker.
Avatar billede proximus86 Nybegynder
16. marts 2004 - 22:37 #4
Hvor slår man det til henne.. generelt.. for jeg kan ikke finde nogen knap eller noget.. man kan bare vælge en masse funktioner og rykke rundt med..
Avatar billede ellebaek Nybegynder
16. marts 2004 - 22:40 #5
funktioner -> indstillinger -> beskyttelse af personlige oplsyninger -> avanceret -> sæt hak i "tilsidesæt automatisk behandling af cookies" -> accepter alle...
Avatar billede proximus86 Nybegynder
16. marts 2004 - 22:45 #6
Ja han prøver lige.. han har også lige slettet cookies, slettet filer, og ryddet oversigten.. så gør han også det der.. og så ser vi ad :)
Avatar billede proximus86 Nybegynder
16. marts 2004 - 22:46 #7
Det funkede du opretter bare lige et svar..!
Avatar billede ellebaek Nybegynder
16. marts 2004 - 22:48 #8
Her er et svar ;-)