Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
14. marts 2004 - 12:59 Der er 1 løsning

download af bla. word og exel filer

Hej!

Hvordan gør jeg sådan at det bliver muligt at downloade word og exel filer fra min side?

Endtil videre har jeg linket til filerne, men det gør bare at man åbner dem direkte i browseren???

Er det virkeligt ikke muligt at få det til at virke?
Avatar billede lun Nybegynder
14. marts 2004 - 13:45 #1
Man kan højreklikke på linket og vælge "gem destination". Så kan man vælge at gemme filen på fx skrivebordet. Du kunne lave en lille vejledning ved siden af linkene.

vh Sofie