Avatar billede thomass28 Nybegynder
11. marts 2004 - 18:29 Der er 2 kommentarer

Router Netgear FVS318

Hej alle

Jeg har et lille problem med mit netværk.
Der er x antal maskiner tilkoblet, derunder en maskine som kører
syslog og ikke andet. Den vil jeg gerne kunne fjernstyre via
pcanywhere (den kører w2k). Den maskine som jeg gerne logge ind
på syslog maskinen med er en winxp maskine på samme lokal netværk.
Der er en netgear FVS318 som router (kører DHCP server).
Men jeg kan ikke pinge den maskine som kører w2k, den timer bare ud...(kan godt se maskinen under andre computere....)
Hvad er galt...???

Mvh
Thomas
Avatar billede thomass28 Nybegynder
11. marts 2004 - 19:56 #1
Har løst det... ;-)
Lokalt firewall problem....

Mvh
Thomas
Avatar billede jones_net Nybegynder
12. marts 2004 - 11:33 #2
Lav selv et svar til dit spm. og accepter dette. Så får du selv points, og dit spm. vil ikke længere stå som ubesvaret:-)

/J