Avatar billede runaldo Nybegynder
11. marts 2004 - 15:44 Der er 1 løsning

Wap Login problem - Intet svar fra gateway

Jeg har et problem med at logge på vores Outlook Mobile Access (oma) via Wap på min Nokia 6310i. Mit abonnement er Sonofon uden GPRS.

Jeg kan godt logge på oma'en via telefonens dataforbindelse, når jeg bruger min Palm, og min kollega, der har en Sony Ericsson T610 med Telia abonnement, kan også sagtens komme på fra telefonen.

Min telefon finder sitet fint, der promter mig for brugernavn og password. Herefter søger den og efter 15 sek. vender den tilbage med : "Intet svar fra gateway" !!!

Hvad kan være galt? Kan man evt. forlænge telefonens "time out"?

Runaldo
Avatar billede runaldo Nybegynder
16. november 2004 - 22:44 #1
jeg lukker lige spørgsmålet ...det er ikke længere aktuelt