Avatar billede badut Nybegynder
11. marts 2004 - 11:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan kun åbne hjemmeside via Denne Computer

Jeg har et problem med min Internet Explorer, når jeg dobbeltklikker på IE ikonet, sker der ikke noget som helst.
Går jeg derimod ind i denne computer og taster en www adresse ind, kommer jeg fint ind på siden.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
11. marts 2004 - 11:46 #1
prøv at køre Adaware og Spybot fra Spywarefri.dk - hvis det ikke virker så kør en sfc /scannow - med cd'en i drevet !
Avatar billede badut Nybegynder
11. marts 2004 - 11:51 #2
Jeg har kørt spybot, men ikke adaware - men det kan jeg da prøve..
Den anden løsning med cd'en bliver lidt besværlig. Det er en bruger fra mit arbejde, og vores PC bliver installeret via netværket..
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. marts 2004 - 11:52 #3
Ellers prøv det her
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
Du kan også lave en ny genvej til IE og prøve den.
Avatar billede badut Nybegynder
11. marts 2004 - 12:03 #4
Jeg har prøvet at køre ovenstående, men det hjalp ikke, lige nu er jeg igang med adaware, den har fundet en masse allerede *S*... så må vi se om det hjælper.
Avatar billede badut Nybegynder
11. marts 2004 - 12:14 #5
Øv øv, den fandt en masse, og alt er blevet slettet, men jeg kan satdig ikke åbene IE.
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. marts 2004 - 14:09 #6
Prøv at lav en ny genvej til IE, for at se om det virker.
Avatar billede badut Nybegynder
15. marts 2004 - 08:37 #7
Intet har hjulpet så jeg må nok se i øjnene at det er en reinstallation, øv øv.
Men tak for forslag.
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. marts 2004 - 08:39 #8
Det lyder drastisk, prøv det her først;)

REPAIR WINDOWS-XP UDEN CD:

Find winnt32.exe på din PC. Tryk på den og så får du nu mulighed for at opgradere eller installere.
Vælg Opgrader  (produktnøgle skal bruges)
Så kører det, og det bedste: der skal ikke bruges CD (det er åbenbart formålet med at installationen laver back-up filer)
Du bliver også tilbudt at hente alle opdateringer inden du begynder at opgradere.
Til slut skal man re-aktiveres/re-registreres hos Microsoft.