Avatar billede tjd Nybegynder
11. marts 2004 - 01:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installere 2000 pro

Nu når jeg kan komme ind bios og kan lave for andringer, men det hjlper ikke noget når jeg skal installer win 2000 pro, jeg har  formateret med boot disk, og kommer ind som jeg mener det er detr rigtige, men når jeg kommer så langt vil den ikke installere win 2000.
M.v.h.
Tage
Avatar billede popsy Novice
11. marts 2004 - 06:04 #1
Tror du skal ligge et svar selv, og efterfølgende acceptere det. Derefter kan du så oprette i den rigtige kategori ;)
Avatar billede tjd Nybegynder
11. marts 2004 - 10:17 #2
det er et svar.
tjd.