Avatar billede ahrensberg Nybegynder
10. marts 2004 - 17:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Voice programmer?

Hejza

En lille anmeldelser af Voice-programmer ville være perfekt! Så....

Hvilket program er bedst til at snakke over nettet med? Ventrilo, TeamSpeak, GameVoice eller andre??

Det er ligegyldigt om det kræver server med høj forbindelse...
Avatar billede hashkagen Nybegynder
10. marts 2004 - 17:56 #1
der er icq, skype, osv. ? hvor mange personer skal snakke? på samme tid?
Avatar billede ahrensberg Nybegynder
10. marts 2004 - 18:23 #2
Lydkvaliteten er helt i top i Skype, men det er jo desværre kun 2 personers... Ville gerne kunne snakke lidt flere..
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
10. marts 2004 - 19:47 #3
skype kommeri framtiden med konference men ellers er det muligt at bruge yahoo messenger som understøtter konference allerede nu. der er også teamspeak
Avatar billede supergris_en Nybegynder
11. marts 2004 - 15:20 #4
TeamSpeak er det bedste og er nemt at bruge! Jeg har spillet SOF2 og Quake i klan og der brugte alle TeamSpeak!
Ventrilo er også ok, men TeamSpeak kender jeg bedst, og har altid fungeret optimalt for mig!
Avatar billede hashkagen Nybegynder
16. marts 2004 - 19:09 #5
XCHAT! www.Xchat.com - meget cool't
Avatar billede ahrensberg Nybegynder
20. marts 2004 - 19:19 #6
Jeg takker for den lidt korte debat... Jeg har oprettet en tråd på:
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=16053&sid=
...som jeg håber på at få lidt flere henvendelser på, men takker, for dem som har skrevet!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
23. august 2004 - 17:22 #7
Jeg blir' nødt til og sige teamspeak. Især hvis det skal bruges sammen med spil og flere end 2 brugere.