Avatar billede pernillemb Nybegynder
10. marts 2004 - 15:38 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Teksten 'hopper' i et msn vindue

Hejsa.

Jeg er gentagne gange stødt på en træls ting ved Messenger. Det er hvis man har et chat vindue åbent og der ikke lige er aktivitet så kan 'gardinet' ude til højre godt finde på at hoppe op i teksten uden videre... Jeg synes det er meget mystisk da hverken jeg eller den jeg snakker med gør noget som helst. Hvad kan det skyldes? Det sker faktisk jævnligt, mindst 5-6 gange i løbet af en dag.

En anden ting som måske har forbindelse med ovenstående problem er hvis vi har snakket rigtigt længe i samme vindue så er det lige som om det er 'fyldt' så hver gang vi skriver noget hopper den også lidt op i teksten. Det kan vi da acceptere og vi lukker bare vinduet og åbner et nyt, hvor efter der ingen problemer er (bortset fra det først omtalte problem).

Et tillægsspørgsmål ang. Messenger: Er det overhovedet ikke muligt at få MSN selv til at skrive tidspunkt ud for hver besked ligesom ICQ gør? Jeg ved det er muligt at gøre det manuelt for hver enkelt besked, men det er halvbesværligt at gøre hver eneste gang.

Håber der er en eller flere der kan svare på ovenstående spørgsmål...

Pernille
Avatar billede knighten Nybegynder
12. marts 2004 - 15:27 #1
Er det på begge maskiner rullegardinet og tksten opføre sig underligt?

Ang. tider så prøv at se på www.mess.be
Avatar billede pernillemb Nybegynder
12. marts 2004 - 17:13 #2
Tak for linket knighten... jeg fandt dog ikke noget ang tider, men fandt da ud af at der simpelthen er en bug i MSN'en og det er derfor den hopper sådan...

Du skulle næsten have lidt point, så hvis du opretter et svar får du halvdelen af dem...
Avatar billede knighten Nybegynder
12. marts 2004 - 17:28 #3
Godt du fandt fejlen..
Så har du reinstalleret ?
Avatar billede pernillemb Nybegynder
12. marts 2004 - 22:11 #4
Nej... jeg har ikke reinstalleret msn'en... det er en bug der ikke er noget at gøre ved, det eneste man kan gøre er at lukke vinduet ned og så åbne et nyt igen... Problemet opstår i de tilfælde hvor man har sendt filer i mellem hinanden.
Avatar billede knighten Nybegynder
13. marts 2004 - 12:50 #5
Takker for point :-)
Underligt - jeg har msg ver. 6.1 og jeg har ikke oplevet det du skriver om. Og jeg sender masser af filer.