Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2004 - 21:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Fjern bruger

Hvordan kan jeg fjerne en bruger fra MSN login? Når jeg vælger (efter log af) log på, så kommer der brugere op som jeg ønsker at slette, men hvordan kan jeg gøre det?
Avatar billede resten Nybegynder
09. marts 2004 - 21:09 #1
Prøv at se om de ikke bliver slettet hvis du vælger at ryde adgangskoder/formularer under internetindstillinger-indhold-autofuldførelse.
Avatar billede ullidk Nybegynder
09. marts 2004 - 21:12 #2
Ikke at jeg har erfaring med ovennævnte, men du kan evt prøve at tømme listen med formularer og passwords der skal autoudfyldes (under Internet Explorer - Tools - Internet Options).
Avatar billede ullidk Nybegynder
09. marts 2004 - 21:13 #3
Sorry, den første kommentar kom mens jeg var igang med at skrive min:-)
Avatar billede fromsej Praktikant
09. marts 2004 - 22:22 #4
I Messenger, klik på kontaktpersoner->Arranger kontaktpersoner->Slet en kontaktperson.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2004 - 17:17 #5
Der var ikke noget der virkede...

Det er ikke en på min liste jeg ønsker slettet, men derimod en profil som står i mit system. Så hvis jeg logger af min normale profil så kan jeg vælge at logge på med andre profiler, dem ville jeg egentligt gerne af med.
Avatar billede resten Nybegynder
10. marts 2004 - 18:06 #6
Og du prøvet at ryde adgangskoder og formularer ?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2004 - 07:44 #7
Jeg ved ikke hvad du mener med formularer, men ellers ja :o)
Avatar billede resten Nybegynder
11. marts 2004 - 10:41 #8
Det er samme sted du ryder adgangskoder som formularer og du skal også huske lige at fjerne hakket.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2004 - 20:21 #9
hvor er det sted henne?
Avatar billede resten Nybegynder
11. marts 2004 - 21:55 #10
Under internetindstillinger-indhold-autofuldførelse.
Avatar billede knighten Nybegynder
12. marts 2004 - 15:21 #11
- DU skal være logget på som administrator.

- Start>>Kontrolpanel>>Brugerkonti>>Klik på din bruger>>administration af dine gemte adgangkoder.

Hvis du sletter Passport.Net\* fjerner du automatisk logon.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2004 - 18:27 #12
Resten> Dit virkede ikke :(

Knighten> Jeg har ikke en konto som hedder det! Men tror du har fat i noget af det rigtige.
Avatar billede knighten Nybegynder
14. marts 2004 - 20:57 #13
De konti som har logget på din MSN kan du fjerne i administrationen at koder.

Husk du skal have administrator rettigheder.
Har ikke mødt nogle maskiner det ikke virkede på endnu.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2004 - 19:39 #14
NICE der var den.. THANKS :)
Avatar billede knighten Nybegynder
15. marts 2004 - 19:48 #15
Takker for point. :-)