Avatar billede a.and Nybegynder
07. marts 2004 - 23:45 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Kamera kommer ikke frem når jeg tilslutter via USB

Som det frem¨år af overskriften så vil XP ikke finde mit kamera når jeg tilslutter det via USB. Nogle der har et forslag til hvad jeg kan gøre....?
Avatar billede xmas Nybegynder
07. marts 2004 - 23:47 #1
Har du hentet den seneste driver ??
Jeg har lige udskiftet min gamle ME til XP og oplevede det samme med mit HP kamera. Det viste sig at driveren ikke virkede under XP, men det gjorde den nyeste...
Avatar billede kimlarsen1978 Nybegynder
07. marts 2004 - 23:48 #2
Tryk på "Window tasten" samtidig med "Pause/Break" og gik under Hardware -->> Enheds håndtering og se om driveren er installeret. Hvis den står under "Other devises / Andre enheder" er den sikkert ikke installeret ordenligt. Dobbelt klik og "Opdater driveren"
Avatar billede kimlarsen1978 Nybegynder
07. marts 2004 - 23:49 #3
Det var sådan set et svar :)
Avatar billede a.and Nybegynder
07. marts 2004 - 23:50 #4
Det er et HP Kamera men da jeg tilsluttede det min lillebrors computer var der ikke noget problem den fandt det med det samme... Kan det være min USB der er problemet den finder jo slet ikke kameraet...?
Avatar billede xmas Nybegynder
07. marts 2004 - 23:53 #5
Det kan muligvis være driveren til dit USB kort...
Har du tjekket enhedshåndtering ??
Avatar billede a.and Nybegynder
07. marts 2004 - 23:53 #6
Ja den melder ikke om nogen fejl ved USB controller....
Avatar billede kimlarsen1978 Nybegynder
07. marts 2004 - 23:57 #7
Nej den melder ikke fejl, med er der et "spørgsmåls-ikon" foran det? Hvis der er det betyder det at den ikke er installeret ordenligt, det er ikke det samme som der er fejl på den
Avatar billede a.and Nybegynder
07. marts 2004 - 23:58 #8
Der er ikke et spørgsmålstegn på nogle af dem hvor der står USB
Avatar billede henninga Novice
08. marts 2004 - 23:14 #9
Normalt skal der installeres en USB driver til XP. Prøv at finde dine drivere til dit bundkort. Kig på fabrikantens hjemmeside under download drivers.
Skriv evt her hvilket bundkort du har.
Avatar billede kimlarsen1978 Nybegynder
08. marts 2004 - 23:17 #10
Står der slet ingen USB enheder under andre i enhedshåndteringen?