Avatar billede symantec Nybegynder
07. marts 2004 - 01:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne søgeord hukommelsen?

Jeg vil gerne have fjernet hukommelsen fra den linie hvor man søger efter noget på nettet.
Ikke adresse linien for oven.

Det gør ikke noegt at det kommer igen.
Avatar billede micheljn Nybegynder
07. marts 2004 - 01:59 #1
Hukommelsen, hvad mener du?.
Avatar billede trumf Nybegynder
07. marts 2004 - 02:19 #2
Det er nok autoudfyldelse af felter!
Avatar billede symantec Nybegynder
07. marts 2004 - 02:22 #3
F.eks når jeg en gang har søgt efter mobiltelefoner på google.com
så næste gang jeg søger efter noget med M skriver den selv mobiltelefoner nedenunder, og så kan man selv vælge at trykke der, for at spare at skrive det selv.
Avatar billede hideild Nybegynder
07. marts 2004 - 02:48 #4
Sådan gør du:
Funktioner -> Internet indstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse  -> Ryd formularer
Avatar billede tobias28 Praktikant
07. marts 2004 - 09:41 #5
hvis du bare vil slette nogle af dem kan du gå på www.altavista.com og prøve først "a" i feltet og så kommer alle de ord med "a" i listen. Så skal du holde markøren over den du vil slette og trykke delete....

tobias
Avatar billede symantec Nybegynder
07. marts 2004 - 10:56 #6
Tak for hjælpen allesammen:-)