Avatar billede pezzo Nybegynder
06. marts 2004 - 10:01 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Genopladligt batteri

Hej!

Jeg har et Samsung V4 digital kamera og bruger lige nu genoplade 2 stk. AA batteri men det sluger vildt hurtigt. Men har hørt at Samsungs V4 V3 Power Pack med et specielt genopladligt batteri skulle virke længere end normale batteri.

Men kan ikke finde nogen steder i Danmark og købe det.

Link: http://www.samsungcamera.com/html/product/html_pro_product_view.asp?pro_pid=camk000115

På forhånd tak...
Avatar billede want2learn Nybegynder
06. marts 2004 - 10:49 #1
ring til:

Inter Photo
Torvet 11, 8600 Silkeborg
Tlf.: 86 80 41 42

De kan skaffe alt og de kan også lave en god pris til dem.
de kan også sende varen til dem hvis de bor langt fra Silkeborg eller vejle

Inter Photo
Søndergade 24, 7100 Vejle
Tlf.: 75 72 14 33
Avatar billede want2learn Nybegynder
06. marts 2004 - 10:50 #2
spørg efter Søren hvis de ringer til Silkeborg og spørg efter Ole hvis de ringer til Vejle.
Avatar billede zenze Nybegynder
06. marts 2004 - 11:22 #3
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. marts 2004 - 11:34 #4
Du kan ikke anvende normale batterier til et digitalkamera, hellere ikke
Duracell. :-)

Du skal købe genopladelige batterier fra 1600 mAh op til 2100mAh.

/per
Avatar billede jnoval Nybegynder
06. marts 2004 - 20:57 #5
Du skal bl.a. se efter størrelsen på de opladelige batterier. Du kan resikere at få fat i nogle meget svage f.eks. 700mAh. Jo højere tal jo mere strøm kan de indholde på en opladning. Desuden skal du gå efter NiMh og ikke NiCd, da de ikke indholder tungmetaller og desuden kan indholde dobbelt så meget strøm.

Harald Nyborg har Camelion NiMh 2000mAh 4 stk til 79,95.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
09. marts 2004 - 12:12 #6
Ja, gå efter mAh-tallet. Det er altafgørende for den lange levetid.
SONY laver også nogle ganske udemærkede batterier, og de kan købes overalt næsten.. men stadig - det skal ikke være de billige i a-z hvor du får 3 pakker for en 10 kr. det skal være gode batterier med et højt mAh tal..