Avatar billede tjd Nybegynder
04. marts 2004 - 02:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Komme i bios

Jeg har en compaq 5286 Jeg ved godt i kalder den en skod comp, men jeg har været godt tilfreds indtil jeg skulle ind i bios. Der opstod problemet for det kunne jeg ikke for der sagde den jeg skulle skrive et kodeord som jeg ikke ved jeg har sat den til, jeg har haft siden 1999.

M.v.h.
Tage.
Avatar billede popsy Novice
04. marts 2004 - 06:06 #1
Prøv med nedenstående selvf. i forhold til hvilket fabrikat din bios er, hvis ingen af dem virker, kan du tage strømmen fra din pc, fjerne batteriet fra bundkortet i 10 - 20 minutter, og sætte det i igen, så skulle pass være væk.

For Award BIOS’ try these backdoor passwords:

AWARD_SW
j262
HLT
SER
SKY_FOX
BIOSTAR
ALFAROME
Lkwpeter
j256
AWARD?SW
LKWPETER
syxz
ALLy
589589
589721
awkward
CONCAT
d8on
CONDO
j64
szyx

For AMI BIOS’ try these backdoor passwords:

AMI
BIOS
PASSWORD
HEWITT RAND
AMI?SW
AMI_SW
LKWPETER
A.M.I.
CONDO

For PHOENIX BIOS’ try this backdoor password:

phoenix
Avatar billede peet-49 Novice
04. marts 2004 - 08:22 #2
Tag batteriet ud en halv times tid, husk at tage strømkablet af, derefter er der ingen password.
Avatar billede peet-49 Novice
04. marts 2004 - 08:46 #3
Se bort fra mit svar-popsy har svaret på det hele.
Avatar billede tjd Nybegynder
04. marts 2004 - 12:53 #4
Hej popsy.
takker for dit svar, det blev batteriet der røg ud,
tak for hjælpen.
Tage
Avatar billede popsy Novice
04. marts 2004 - 14:57 #5
:)