Avatar billede horny_j Nybegynder
03. marts 2004 - 20:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bingo Program "opråber" der

Hej jeg sidder og mangler et bingo program til PC

altså en opråber. altså ik med lyd, bare selve tallet og så den gemmer hvilken tal der er blevet valgt...

faktisk meget ganske simpel hvis man kan finde ud af at kode :)

men kunne jo være der var en derude der kunne finde en :)
Avatar billede peet-49 Novice
03. marts 2004 - 20:54 #1
Et eller andet sted har jeg et komplet program til bingo, det samme som diverse bingohaller bruger, men jeg har ikke tid før i morgen.
Avatar billede kabbak Professor
03. marts 2004 - 20:56 #2
Avatar billede kabbak Professor
03. marts 2004 - 21:01 #3
Jeg har modificeret lidt her

http://kabbak.frac.dk/EXCEL/BingoUdtræk.xls
Avatar billede kabbak Professor
03. marts 2004 - 21:03 #4
Avatar billede horny_j Nybegynder
03. marts 2004 - 21:09 #5
peet49 det må du gerne lige se på det imorgen hvis du gider :P :)
Avatar billede peet-49 Novice
04. marts 2004 - 08:42 #6
horny i> Nu har jeg søgt alle mine disketter og cdèr igennem, der er åbenbart en, der har lånt eller fået den, jeg kan ikke finde den.
Det er også ved, at være et par år siden, jeg satte PCèr op til bingohallerne.
Avatar billede horny_j Nybegynder
04. marts 2004 - 21:36 #7
kabbak mangler bare at kunne give dig point :D dit fungere fint :D det er cool
Avatar billede kabbak Professor
04. marts 2004 - 21:59 #8
Et svar ;-)).