Avatar billede nickyc Nybegynder
03. marts 2004 - 11:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opgave til en kreativ person!

Hey there...

Jeg sidder og er i gang med et par projekter, skole projekter...
Tænkte på om der er nogle der måske kunne hjælpe mig eller lign...
Jeg vil til at starte med give 200 point for den der kan hjælpe mig...
Opgaven lyder følgende:

Projekt 2
Projekt med vægt på video og 3D. Her vægtes delelementer i
produktionen, som fremstilling af video, redigering og komprimering samt
integrationen af andre elementer som 3D grafik og tekst. Eleven skal
udarbejdes en designskabelon til en TV produktion. Den skal indeholde et
(kort) manuskript til produktionen, en eller flere vignetter og indenter og
et eksempel på et indslag i produktionen. Det anbefales, at bruge 3D
programmer til udvikling af vignet/indent.
Der skal arbejdes med det grafiske udtryk, så det afspejler udsendelsens
tema og målgruppe. Udsendelsen kan f.eks. være en nyhedsudsendelse,
sportsudsendelse eller et tema om natur og teknik. Man kan se eksempler
på TV avisens vignetter gennem historien på
http://www.dr.dk/pubs/nyheder/html/nyheder/baggrund/tema2002/bagsi
den/tvavis/godhist/06.jhtml
Gode eksempler på grafisk design i TV kan ses på TV2’s hjemmeside:
http://www.tv2design.dk/portfolio.html
_______________________________________
Det du skal lave er ideén hvis du selfølgelig har en!
Behøves ik være det vilde eller noget!
Rapport osv skal du ikke tænke på!
Nogle der er friske??
Avatar billede nickyc Nybegynder
03. marts 2004 - 12:59 #1
grfgfh
Avatar billede nickyc Nybegynder
03. marts 2004 - 13:00 #2
svar