Avatar billede pwn Forsker
31. januar 2001 - 11:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Domæner

Er der et site, der ved indtastning af et domænenavn giver oplysninger om ejeren har andre (og hvilke) domænenavne?
Avatar billede enlize Nybegynder
31. januar 2001 - 11:10 #1
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. januar 2001 - 11:12 #2
speednames og directnic er gode til både danske og internationale...
Avatar billede disky Nybegynder
31. januar 2001 - 11:12 #3
Ja, det er STEDET at gøre det.
Avatar billede pwn Forsker
31. januar 2001 - 12:12 #4
Jeg kan ikke lige få det ønskede resultat frem; nemlig at få en liste over andre domænenavne, de også ejer. Det er altså vigtigt at jeg med et domænenavn som udgangspunkt, kan finde denne ejers resterende domæner.

mvh

p
Avatar billede disky Nybegynder
31. januar 2001 - 12:15 #5
så skal du finde deres RIPE nummer, og slå det op istedet
Avatar billede pwn Forsker
31. januar 2001 - 12:46 #6
Hvor finder jeg ripe nr. ?
mvh

p
Avatar billede disky Nybegynder
31. januar 2001 - 12:48 #7
http://www.dk-hostmaster.dk/dkwhois.shtml

Ellers brug denne her
http://www.brugnettet.dk/index.php3?action=domain_browser

Dårligt lavet side, men lige den funktion virker
Avatar billede pwn Forsker
31. januar 2001 - 14:32 #8
Det var disky\'s funktion jeg søgte - havde været på dk-hostmaster, men de giver ikke samtlige domæner.
Det lader til, at man får de domæner, der er bestilt i samme arbejdsgang og ikke alle, der ejes af en bestemt org/person/firma. Men de kan selvfølgelig været registreret med forskellige data - selvom det er samme ejer.

mvh

paul