Avatar billede soltoften Nybegynder
26. februar 2004 - 20:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Scoll med mus

Når jeg drejer på musehjulet så zoomér den inde i AutoCad 2002, men jeg vil gerne have den at lave scroll istedet, da jeg er vant til dette. Men hvordan gør man?
Avatar billede dla Praktikant
27. februar 2004 - 09:45 #1
Jeg syntes nu ellers det er fantastisk godt med zoom-funktion i scroll-knappen, det vil jeg ikke undvære. I egenskaber for musen under Buttons er der hos mig hak i ”Use MS compatible scroll only”, fjern dette, så skulle det virke. Scrollhjulet skal stå til "Universal scroll".
Avatar billede soltoften Nybegynder
29. februar 2004 - 20:30 #2
Den mulighed kan jeg ikke finde, hverken på min Microsoft Intelli Mouse eller min Logitech MouseMan.
Avatar billede dla Praktikant
01. marts 2004 - 09:11 #3
Har du installeret den rigtige driver til musen? Hvis du ikke har den, kan du downloade en fra Logitech.
Avatar billede soltoften Nybegynder
01. marts 2004 - 16:58 #4
Det er den rigtige driver, vil har "problemet" på flere maskiner med forskellige mus på mit arbejde
Avatar billede dla Praktikant
02. marts 2004 - 09:19 #5
Der må være forskellige indstillingsmuligheder i musedriveren, kan du ikke prøve dig lidt frem? Ellers prøv at finde en anden driver hos Logitech, for selvfølgelig skal det kunne lade sig gøre.
Avatar billede soltoften Nybegynder
02. marts 2004 - 15:19 #6
Jeg kan godt få musen til at lave Universal scroll, men så skal man holde knappen på hjulet nede for at lave scroll.
Jeg vil gerne have dobbeltklik i knappen, samtig med at rullefunktionen virker så scroll.
Ovestående problem er først kommet efter jeg har opgraderet fra Win. 98 til Win. XP-Pro
Avatar billede dla Praktikant
02. marts 2004 - 15:29 #7
Jeg har Windows 2000 og jeg kan godt lave dobbeltklik i scrollknappen og scroll i hjulet. XP har jeg ikke erfaring med, så jeg kan desværre ikke hjælpe. Håber der er andre der kan.
Avatar billede soltoften Nybegynder
02. marts 2004 - 17:29 #8
Takker for hjælpen, håber der er en anden der ude der har løsningen.
Avatar billede leeche Nybegynder
11. juli 2004 - 12:46 #9
Prøv at skrive MBUTTONPAN i command. Den står typisk til <1>, prøv at sætte den til <0>
Avatar billede leeche Nybegynder
11. juli 2004 - 12:47 #10
Men det er ellers rart med zoom funktionen.
Avatar billede soltoften Nybegynder
11. juli 2004 - 16:03 #11
Dette har desvære ingen virkning.
Avatar billede soltoften Nybegynder
27. juli 2004 - 20:15 #12
Det har på nuværende tidpunkt ikke været muligt at finde løsningen, der for lukkes spørgsmålet